💛 Zľava -10 % alebo -20 % pre registrovaných zákazníkov? S kódom "DNES10" na všetko.
Partner of Notino
CUTE HRAČKA TÝŽDŇA S PREKVAPENÍM
ZĽAVŇOVAČ DOPRAVY
Darček Pre každého

Platba a dodanie

Všetky zásielky expedujeme do 24 hodín v pracovné dni. Pri všetkých zásielkach nad 55 € je poštovné zadarmo.

Možnosti doručenia

Možnosti platby

Spôsob dopravy

Packeta a AlzaBoxy

Tovar si môžete vyzdvihnúť priamo na vami vybranom výdejnom mieste Packety, v Z-BOXe alebo AlzaBoxe.

Pozrite sa, kde je vaša najbližšia pobočka Packeta

Nákup nad 55 EUR – osobný odber v rámci Zásielkovne/ Packeta zadarmo.

Koľko času je na vyzdvihnutie zásielky

Na výdajnych miestach je štandardná úložná doba 7 dní a predĺženie je možné o 14 dní. U zásielky, uloženej v Z-BOXe, máte na vyzdvihnutie 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkovo 3 kalendárne dni. Zásielky uložené v AlzaBoxe je možné vyzdvihnúť do polnoci nasledujúceho dňa od doručenia zásielky. Pri doručení do Alzaboxu nie je možné predĺžiť úložnú dobu. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná doba a možnosť jej predĺženia dočasne upravená.

Ako je zákazník informovaný o pohybe zásielky

O pohybe zásielky budete dostávať pravidelné notifikácie alebo ju môžete sledovať pomocou trasovacieho čísla, ktoré obdržíte od Packety na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search alebo v aplikácii Packeta.

Ako prebieha vyzdvihnutie zásielky?

Akonáhle kuriér doručí zásielku na výdajne miesto alebo do AlzaBoxu/Z-BOXu, obdržíte informáciu prostrednictvím e-mailu, SMS a/alebo notifikáciu v aplikácii Packeta, v ktorej nájdete autorizačný kód. Tento kód oznámite obsluhe na výdajnom mieste, naklikáte na displeji umiestnenom na AlzaBoxe, alebo si Z-BOX otvoríte pomocou aplikácie Packeta. Po zadaní kódu sa otvoria dvere schránky, v ktorej sa nachádza vaša zásielka.

Ako zaplatím zásielku

Zásielku zaplatíte bezhotovostnou platbou priamo v e-shope, v hotovosti či kartou na výdajnom mieste s obsluhou. Zásielku zaslanú na dobierku je možné tiež zaplatiť v aplikácii Packeta (v prípade vyzdvihnutia zásielky na dobierku v Z-BOXe a AlzaBoxe je dobierku potrebné uhradiť pomocou aplikácie pred vyzdvihnutím). Platba v hotovosti ani platba kartou v AlzaBoxe nie je možná. Terminál zabudovaný do AlzaBoxu slúži iba pre zákazníkov Alzy.

Čo sa stane, keď zásielku nevyzdihnete?

Po uplynutí úložnej doby bude zásielka vrátená späť odosielateľovi. Tento proces nie je možné zmeniť.

Aké sú maximálne možné rozmery zásielok

Maximálne rozmery zásielky prepravovanej do výdajného miesta sú: maximálna dĺžka jednej strany zásielky je 120 cm a maximálny súčet všetkých troch strán (výška, šírka, dĺžka) zásielky je 150 cm. Maximálne rozmery zásielky v Z-Boxe a AlzaBoxe sú 43 cm x 33 cm x 58 cm (šírka x výška x dĺžka).

Čo s poškodenou zásielkou, ako reklamovať poškodenie či stratu zásielky alebo jej obsahu?

V prípade viditeľného poškodenia má zákazník na výdajnom mieste právo odmietnuť prevzatie zásielky. Ak bola prevzatá poškodená zásielka, prípadnu reklamáciu je možné riešiť prostredníctvom webového formulára.

Kurier SLOVAK PARCEL SERVICE

Expedovanie tovaru do 24 hodín od odoslania v rámci Slovenskej republiky na Vami zvolenú adresu.

Nákup nad 55 € - dopravné ZADARMO v rámci celej SR

Kde sa práve nachádza moja zásielka?

Slovenská pošta - Balík na poštu

Zásielky možno poslať Slovenskou poštou ako Balík na poštu - Expedovanie tovaru do 24 - 48 hodín od odoslania (ak je to tovar na sklade) U OBJEDNÁVKY vytvorenej do 11,00 hod.

Nákup nad 55 € ZADARMO v rámci celej SR

Zákazník si musí skontrolovať, že jeho dodacia pošta túto službu podporuje. Zásielku odošleme na Vami zvolenú poštu.

Pozrite sa, kde je vaša najbližšia pobočka Slovenskej pošty

Pošta vás informuje o možnosti prevzatia zásielky sms alebo emailom.

GLS Kuriér a GLS Parcelshopy

Dodanie tovaru do 24 hodín od podania v rámci Slovenskej republiky. Tovar si môžete nechať priviesť na vami určenú adresu kuriérom alebo vyzdvihnúť priamo na výdajnom mieste GLS Parcelshope.

Pozrite sa, kde je vaša najbližšia pobočka GLS Parcelshop

Nákup nad 55 Eur - poštovné zadarmo v rámci celej SR

Kde sa práve nachádza moja zásielka?

Na webovej stránke TU zadajte do poľa číslo vášho balíku a overte si tak, kde sa práve nachádza.

Ako zaplatím zásielku

1. V prípade balíkov na dobierku doručených do GLS Balíkomatu s displejom je možné sumu dobierky zaplatiť platobnou kartou, a to prostredníctvom zabudovaného POS terminálu v samotnom GLS Balíkomate alebo online prostredníctvom GLS Aplikácie. Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS Balíkomatov s displejom je potrebné zadať šesťmiestny kód na displeji Balíkomatu.

2. V prípade balíkov na dobierku doručených do GLS Balíkomatu s bluetooth (Balíkomat bez displeja) je možné sumu dobierky zaplatiť online prostredníctvom GLS Aplikácie. Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS Balíkomatov s bluetooth (bez displeja) je potrebná GLS Aplikácia s povolenými lokalizačnými službami, zapnutým bluetooth a prístupom na internet.

Viac informácií o možnostiach GLS Balíkomtov nájdete tu: https://gls-group.com/SK/sk/sluzby-pre-odosielatela/prilezitostna-preprava/bali-komat/

Koľko je času na vyzdvihnutie zásielky

V prípade doručenia balíka do GLS ParcelBoxu alebo AlzaBoxu má príjemca na vyzdvihnutie 4 kalendárne dni. O predĺženie je možné zažiadať na info@gls-slovakia.sk alebo +421 45 52 42 500 s číslom balíka.

Ako je zákazník informovaný o pohybe zásielky

V okamihu doručenia do výdajného miesta GLS príjemca obdrží SMS a e-mail s PIN kódom pre vyzdvihnutie balíka.

Spôsob platby

Dobierka

Platba na dobierku znamená, že za tovar platíte vo chvíli, kedy ho prevezmete od prepravcu. Presný termín dodania Vám pošleme emailom. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platcami DPH).

Platba na dobierku možno využiť s touto formou dopravy:
  • Slovenská pošta - Balík na poštu
  • Preprava kuriérom
  • Odoslanie tovaru na výdajné miesto Packety, do Z-BOXu alebo AlzaBoxu (v prípade dobierky v Z-BOXe a AlzaBoxe je potrebné tovar zaplatiť pomocou aplikácie pred vyzdvihnutím).
  • Zaslanie tovaru na výdajne miesto GLS Balíkomat a AlzaBox (v prípade vyzdvihnutia zásielky na dobierku v AlzaBoxe a Balíkomate bez displeja je potrebné zásielku uhradiť online cez GLS Aplikáciu pred vyzdvihnutím).
Prevodom na účet

Jedná sa o bezhotovostnú úhradu vopred na náš bankový účet číslo:

SK0975000000004026867778

Po odoslaní objednávky Vám bude do 24 hodín na Vašu emailovú adresu zaslaná zálohová faktúra. Pri platbe prevodom ako variabilný symbol použijete číslo zálohovej faktúry, ktoré je zhodné s číslom Vašej objednávky.

Po prijatí Vašej platby na náš účet tovar vyexpedujeme (ak je tovar skladom) na Vašu adresu a presný termín dodania Vám potvrdíme na email. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platcami DPH).

Cena za platbu prevodom na účet:
  • Bezplatne

Po prijatí sumy odosielame tovar nasledujúci pracovný deň. Tento spôsob platby môže predĺžiť doručenie o 2 dni.

Online platba kartou

Po výbere možnosti online platba kartou budete presmerovaní na zabezpečenú stránku - platobnú bránu, prostredníctvom nej potom platba prebehne.

Akceptujeme platobné karty: MasterCard, Maestro, MC Electronic, VISA, Visa Elektron.

Po prijatí Vašej platby na náš účet tovar vyexpedujeme na Vašu adresu a presný termín dodania Vám potvrdíme na email. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platcami DPH).

Cena za online platbu kartou:
  • Bezplatne
Platba na výdajných miestach

Na výdajných miestach Slovenskej pošty a Packety je možné platiť v hotovosti aj kartou.

Prijímajú tieto platobné karty: MasterCard, Maestro, MC Electronic, VISA, Visa electron.