Tovar si môžete vyzdvihnúť priamo na vami vybranom výdejnom mieste Packety, v Z-BOXe alebo AlzaBoxe.
Pozrite sa, kde je vaša najbližšia pobočka Packeta
Nákup nad 55 EUR – osobný odber v rámci Zásielkovne/ Packeta zadarmo.
Koľko času je na vyzdvihnutie zásielky
Na výdajnych miestach je štandardná úložná doba 7 dní a predĺženie je možné o 14 dní. U zásielky, uloženej v Z-BOXe, máte na vyzdvihnutie 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkovo 3 kalendárne dni. Zásielky uložené v AlzaBoxe je možné vyzdvihnúť do polnoci nasledujúceho dňa od doručenia zásielky. Pri doručení do Alzaboxu nie je možné predĺžiť úložnú dobu. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná doba a možnosť jej predĺženia dočasne upravená.
Ako je zákazník informovaný o pohybe zásielky
O pohybe zásielky budete dostávať pravidelné notifikácie alebo ju môžete sledovať pomocou trasovacieho čísla, ktoré obdržíte od Packety na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search alebo v aplikácii Packeta.
Ako prebieha vyzdvihnutie zásielky?
Akonáhle kuriér doručí zásielku na výdajne miesto alebo do AlzaBoxu/Z-BOXu, obdržíte informáciu prostrednictvím e-mailu, SMS a/alebo notifikáciu v aplikácii Packeta, v ktorej nájdete autorizačný kód. Tento kód oznámite obsluhe na výdajnom mieste, naklikáte na displeji umiestnenom na AlzaBoxe, alebo si Z-BOX otvoríte pomocou aplikácie Packeta. Po zadaní kódu sa otvoria dvere schránky, v ktorej sa nachádza vaša zásielka.
Ako zaplatím zásielku
Zásielku zaplatíte bezhotovostnou platbou priamo v e-shope, v hotovosti či kartou na výdajnom mieste s obsluhou. Zásielku zaslanú na dobierku je možné tiež zaplatiť v aplikácii Packeta (v prípade vyzdvihnutia zásielky na dobierku v Z-BOXe a AlzaBoxe je dobierku potrebné uhradiť pomocou aplikácie pred vyzdvihnutím). Platba v hotovosti ani platba kartou v AlzaBoxe nie je možná. Terminál zabudovaný do AlzaBoxu slúži iba pre zákazníkov Alzy.
Čo sa stane, keď zásielku nevyzdihnete?
Po uplynutí úložnej doby bude zásielka vrátená späť odosielateľovi. Tento proces nie je možné zmeniť.
Aké sú maximálne možné rozmery zásielok
Maximálne rozmery zásielky prepravovanej do výdajného miesta sú: maximálna dĺžka jednej strany zásielky je 120 cm a maximálny súčet všetkých troch strán (výška, šírka, dĺžka) zásielky je 150 cm. Maximálne rozmery zásielky v Z-Boxe a AlzaBoxe sú 43 cm x 33 cm x 58 cm (šírka x výška x dĺžka).
Čo s poškodenou zásielkou, ako reklamovať poškodenie či stratu zásielky alebo jej obsahu?
V prípade viditeľného poškodenia má zákazník na výdajnom mieste právo odmietnuť prevzatie zásielky. Ak bola prevzatá poškodená zásielka, prípadnu reklamáciu je možné riešiť prostredníctvom webového formulára.