REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU
Nesplňuje doručený tovar vaše predstavy, alebo sa niečo nepodarilo a nefunguje, ako má? Potrebujete vyriešiť reklamáciu alebo výmenu? Žiadny strach, je to jednoduché.
Výmenu alebo vrátenie tovaru je možné uskutočniť do 14 dní od obdržania zásielky. Keďže ide o tovar „intímnej povahy“, vzťahuje sa na neho výnimka zo zákona a tento tovar je možné vrátiť alebo vymeniť iba v prípade, že nebol použitý, rozbalený a vybraný z ochranného obalu.
Postup vrátenia tovaru / reklamácia tovaru
Krok 1
Vyplňte elektronický reklamačný/vratkový formulár tu.
Krok 2
Tovar starostlivo zabaľte a označte ho číslom objednávky alebo číslom reklamačného / vratkového formulára.
Krok 3
Vyberte si z dole uvedených 2 možností, ako doručiť tovar späť k nám.
Zvoľte jednu z dvoch možností dopravy
Odosielaný tovar starostlivo zabaľte ideálne do krabice, aby nedošlo k poškodeniu a odošlite cez vybraného prepravcu.
Zásielkovňa
Balíček odošlite cez pobočku Zásielkovne, ktorá prijímá zásielky. Pre odoslanie späť k nám stačí nahlásiť kód 90779973. Štítok vytlačí a na balík nalepí obsluha na danej pobočke.
Tento druh spätnej dopravy máte zadarmo.
GLS
Pre odoslanie môžete využiť tiež kuriéra GLS, ktorý balík prevezme v daný deň na Vami zvolenej adrese. Tento spôsob dopravy si zvolíte v online formulári.
Tento druh spätnej dopravy máte zadarmo.
Vlastný spôsob dopravy
Balíček je možné odoslať Slovenskou poštou na adresu:
Trinet Corp s.r.o., P.O.Box 179, 02201 Čadca
Náklady tejto prepravy si odosielateľ hradí sám.
Dôležité informácie
- V prípade, že ste k nákupu dostali darček zadarmo a odstupujete od zmluvy formou vrátenia tovaru, prosíme o vrátenie prijatého darčeka.
- Stav Vášho vrátenia/reklamácie môžete sledovať jednoducho v aplikácii Retino. Pokiaľ vrátenie/reklamáciu založíte online cez dole uvedený elektronický formulár, odkaz pre sledovanie stavu Vášho prípadu a priamu komunikáci so zákaznickým servisom Vám zašleme hneď emailom. V opačnom prípade až v momente, kedy Vašu zásielku príjmeme na náš sklad.
- V prípade, že ste platili cez platobnú bránu (platba kartou), bude čiastka vyplatená na kartu, z kterej platba prišla. V prípade platby na dobierku, alebo klasickým prevodom, prevedieme finančné prostriedky na účet, ktorý uvediete pri zakladaní prípadu online.
- Reklamačný poriadok je súčasťou obchodných podmienok.