>> DNES DOPRAVA ZADARMO cez Zásielkovnu na všetky kondómy << 
Partner of Notino
Darčekové balenie
Darček pre každéhoDarček od Fun Factory

AKO NA DNO? A ako je na tom vaše panvové dno, dámy?




Počujeme to zo všetkých strán - musíte posilňovať, cvičiť, behať, skákať a ešte k tomu byť sexy a ideálne veľmi aktívna v posteli. A my vieme, ako na to! Permanentku do fitka pokojne zahoďte, pretože tieto svaly je lepšie posilňovať skôr doma. A partner aj vy budete maximálne nadšení - prečo a ako posilňovať panvové dno?

Čo to vlastne panvové dno je? Má ho každá žena a verte, že je jeho funkcia na výsosť dôležitá. To si však ženy často uvedomia až po pôrode alebo v období prechodu, kedy si nemôžu v pokoji ani kýchnuť, aby sa nemuseli báť. Spodnú časť panvy tvorí trojvrstvová svalovina podporená väzivovým aparátom. Panvové dno drží a istí zospodu orgány panvy - močový mechúr, maternicu a vaječníky, konečník a črevá. Je to skrátka taký kulturista, ktorý bojuje s veľkou záťažou a gravitáciou. Ďalšou významnou funkciou panvového dna je uzatváranie, pretože reguluje zovretie a uvoľnenie močovej trubice, vagíny a konečníka.

Vďaka za každý orgazmus

Pozrime sa teraz trochu do oblasti sexuálnej - vďaka panvovému dnu si užívame sexuálne vzrušenie - orgazmus je zapríčinený kontrakciami svalov panvového dna a vďaka nemu sme potom vitálne, zdravé a nabité životnou energiou. Orgazmus spôsobuje silné prekrvenie, podporuje ozdravné procesy panvovej oblasti a podporuje prietok krvi dolnými končatinami. Ak máte s dosiahnutím orgazmu problémy, je čas na zmenu!

Prečo by mali ženy posilňovať panvové dno?

Dnešná uponáhľaná doba je ako stvorená pre túto aktuálnu tému - sedavé zamestnanie, veľa povinností a zbytočných stresov, ale aj nedostatok pohybu, je dôsledkom málo funkčného panvového dna, čo zapríčiňuje problémy ako:

    - inkontinencia (únik moču)
    - nefunkčné brušné svaly
    - bolestivý chrbát
    - bolestivá menštruácia
    - nedostatočne pevná vagína pri súloži
    - znížená schopnosť dosiahnutia orgazmu

Takže ide hlavne o zdravie! Panvové dno je tiež veľmi oslabené počas tehotenstva, po pôrode či operáciách, ale aj počas menopauzy.

Ďalším dôvodom býva aj dlhodobo zvýšené zaťaženie pri zdvíhaní ťažkých predmetov, pri vytrvalom kašli alebo pri chronickom zhoršení dýchania. Pri poklese maternice dochádza k poklesu prakticky celého panvového dna, môže tak poklesnúť aj močový mechúr a ak naň tlačí maternica, dochádza k inkontinencii.

PRAVIDELNÉ A SPRÁVNE POSILŇOVANIE PANVOVÉHO DNA pomáha udržať telo v kondícii. Súvisí veľmi úzko so vzpriameným držaním tela, pre ktoré potrebujeme správne napätie hlbokého stabilizačného systému a fyziologický spôsob dýchania. Pomáha nám udržať zdravý konečník bez hemoroidov a zdravé črevá bez zápchy, podporuje obeh krvi a lymfy v dolných končatinách a v neposlednom rade zdravé funkčné pohlavné orgány.

Ako posilniť panvové dno?

Posilňovať by ste mali naozaj každý deň, pretože len pravidelnosť, intenzita a vhodné cviky zaistia to, že vaša snaha padne na úrodnú pôdu. Cvičenia nie sú náročné a vy si ich navyše môžete spestriť vďaka sexuálnym pomôckam.

Medzi základné cviky na posilnenie panvového dna patrí správne dýchanie a to ako dýchanie do brucha, tak do hrudníka. Na cvičenie si vždy urobte chvíľu čas a pokoj. Ďalej je ideálne spevnenie celého tela, kedy sa zatína tiež svalstvo panvového dna a veľmi sa odporúčajú aj Kegelove cviky na posilnenie svalov panvového dna, kedy rytmicky zatínate svaly ako pri zadržiavaní močenia. Cvičenie je teda možné aj bez pomôcok, ale jednak nedosiahnete tak rýchle výsledky a po druhé, prečo si to posilňovanie trochu nespríjemniť, keď už máte tú možnosť ?!

Pomôcky pre posilnenie panvových svalov

VENUŠINE GUĽôČKY

Vyberať môžete z naozaj širokej škály produktov. Čím však začať? Najčastejšou pomôckou na trénovanie svalov panvového dna sú VENUŠINE GUĽôČKY. Jedná sa o jednu alebo dve spojené guľôčky, ktoré v sebe ukrývajú ešte menšie kovové guľôčky, ktoré sa pri pohybe prelievajú zo strany na stranu a spôsobujú tak intenzívnu stimuláciu ženských erotogénnych zón. Na začiatok sa odporúča vyberať guľôčky s menšou hmotnosťou. Guľôčky sa zavedú hlboko do pošvy, k čomu je možné použiť lubrikačný gél. Zo začiatku sa odporúča guľôčky používať 30 minút denne a po zavedení vykonávať bežný pohyb ako chôdza, beh alebo pokojne tanec či plávanie. Tieto aktivity rozhýbu telo, vytvárajú jemnú pohybovú energiu a stimulujú tak vaginálne svaly. Postupom času je možné nechať guľôčky zavedené po dlhšiu dobu, takže nič nebráni tomu vziať si ich do práce alebo na výlet a posilňovať v priebehu celého dňa. Pri výbere venujte pozornosť váhe guľôčok, ale hlavne materiálu. Jednoliaty tvar bez záhybov a z lekárskeho silikónu bude jednoduchší na manipuláciu aj čistenie. Dvojité guľôčky naproti tomu ponúkajú možnosť meniť závažia.

VAGINÁLNE ČINKY

Ďalšou pomôckou, ktorá skvele poslúži, sú VAGINÁLNE ČINKY. Ich výhodou je ergonomický tvar pre jednoduchšie zavádzanie a u niektorých typov možnosť zakúpiť celú sadu. Môžete tak začať s najmenšou činkou a postupne prechádzať na ťažšie závažia. Hladký silikónový povrch je síce príjemný na dotyk, ale pre zavádzanie je možné aj tu využiť lubrikačný gél.


VIBRAČNÉ VAJÍČKA A GUĽôČKY

Pokiaľ chcete mať pocit, že ste urobili niečo pre svoje zdravie, ale hlavne si to príjemne užiť, stavte na vibrácie. Vo verzii s vibráciami dnes už nájdete ako Venušine guľôčky, tak aj VIBRAČNÉ VAJÍČKA, čo sú v podstate veľmi diskrétne mini vibrátory, ktoré po zavedení môžete ovládať priamo, diaľkovým ovládaním a niektoré dokonca aj cez mobilný telefón. Vaše potešenie tak môžete bez obáv vložiť do rúk partnera.

02.09.2021 14:22:07
Chcete sa podeliť s ostatnými?
Facebook