ZLATÝ DÁŽĎ ZLIAV 💛 ZĽAVY až 60 % ☔ Bude kvapkať, alebo rovno pršať?
Partner of Notino

RECENZIA- WOW efekt s LELO SONA 2 Cruise

Recenziu na tohto nováčika v našich radoch, stimulátor klitorisu LELO Sona 2 Cruise, spísala spisovateľka, blogerka a okrem toho tiež prekrásna žena Lucie Hříšná. Ak ste na ňu zatiaľ nenarazili skrz jej knihu Môj tajný život, ktorá sa stala hitom, odporúčame si ju vyhľadať. Netají sa tým, že je milovníčkou krásnej bielizne, čo môžete obdivovať na blogu mysecretpassionlife.com.

Lucie spísala svoje skúsenosti s hračkou LELO do podarenej recenzie. Ak zatiaľ nemáte so stimulátormi klitorisu skúsenosť, možno vás inšpirujeme k ich vyskúšaniu. Či už sa nakoniec rozhodnete pre značky, ktoré fungujú na báze podtlakových vĺn alebo siahnete po značke LELO, ktorá využíva technológiu sonických vĺn, rozhodne nešliapnete vedľa.

LELO SONA 2 Cruise

V dnešnom článku by som sa s vami rada podelila o svoje skúsenosti s vodotesným stimulátorom klitorisu Sona Cruise 2, ktorý som od Vianoc testovala. Švédskeho výrobcu erotických pomôcok Lelo mám rada, príde mi, že zo všetkých na trhu dostupných erotických hračiek má najprepracovanejší a najzaujímavejší dizajn. Milujem jednoduchosť a nadčasovú eleganciu pri všetkom, takže ma všemožné divoké kombinácie farieb, ktoré sú občas pre niektoré dildá typické, skôr desia, než vzrušujú. Pre všetky produkty od Lelo je typický luxusný jednoduchý vzhľad ako výrobkov, tak i samotného obalu. Na Sonu Cruise 2 som sa tešila predovšetkým preto, že funguje na úplne inom princípe ako ostatné podtlakové vibrátory, ktoré vlastním. Namiesto použitia vibračného motora, čo má väčšina stimulátorov klitorisu, používajú tieto hračky k stimulácii klitorisu ultrazvukové impulzy a vlny.

Výrobca navyše uvádza, že Sona je vďaka tomu schopná stimulovať celý klitoris, nielen jeho vonkajšiu časť, ako to práve robia iné podtlakové pomôcky. Takže ak ste hádzali všetky hračky (Womanizer, Satisfyer aj iné podobné produkty, ktorých je na trhu celý rad) na báze sania do jedného vreca, tak Sona 2 sem nepatrí. Nepatrím medzi technicky najzdatnejších jedincov, rozhodne som nemala v pláne Sonu ani iné podtlakové pomôcky, ktoré doma vlastním, rozoberať ako kutil Tim s cieľom skúmať a porovnávať ich vnútornosti, ale táto téma ma celkom zaujala, takže ak aj vy chcete vedieť viac, než si iba prečítať môj veľmi zjednodušený opis, tak vám odporúčam pozrieť sa na video od výrobcu.

Viete, že podtlakové pomôcky milujem, osobne ich nazývam instantným orgazmom, pretože nepoznám nič, čo funguje takto rýchlo a stopercentne. Čo si budeme hovoriť, v dnešnom neistom a neustále sa meniacom svete je fajn vedieť, že niektoré veci fungujú stále rovnako. Fialového fešáka Sonu som si zamilovala hneď po otvorení balíčka. Dorazil ako všetky hračky od Lela v luxusnom čiernom minimalistickom obale s jemným zlatým nápisom.

Ak plánujete akoukoľvek hračkou tejto značky niekoho obdarovať, tak určite nešliapnete vedľa, už len balenie a saténové vrecúško pre bezpečné uschovanie, ktoré dostanete, celkový WOW EFEKT umocnia. Predpokladám, že nad obalom, akokoľvek krásnym, nikto nezvlhne ani nedosiahnete vyvrcholenie, alebo aspoň ja rozhodne nie. Takže poďme na recenziu. Ako som už spomínala, Sona 2 má perfektný tvar tak ideálne do ruky, krásne sa vám bude držať, nech už si s ňou budete užívať sama alebo ju zapojíte do svojich milostných hrátok s partnerom. Stimulátor klitorisu je vyrobený z jemného silikónu, ktorý ja osobne nazývam hodvábny, takže je radosť si s ním prechádzať po najintímnejších partiách.

Hračku som poctivo testovala najskôr sama a potom aj s partnerom. Moja osobná skúsenosť je taká, že orgazmus nie je ultra rýchly, ale rýchly, však o to intenzívnejší. S Womanizerom je to skutočne otázka pár sekúnd, v prípade Sony to trvá možno 2, 3-krát dlhšiu dobu, čo stále spadá do kategórie ,,Instantný orgazmus", ale celkový zážitok je veľmi odlišný, hlbší. Ak neprestanete po prvom čísle, budete si dopriavať repete, tak aspoň u mňa sa dostaví stav mŕtvolné vyvrcholenie, to znamená, že po poslednom slastnom orgazme v sekunde odpadnem do komatického spánku. Spočiatku som o málinko dlhší čas, než dosiahnete blaho, prikladala tomu, že je hračka jednoducho nová, chvíľku nám trvá, kým si na seba zvykneme, ale skutočne slastné vyvrcholenie prišlo vždy o chvíľku neskôr, než ako som zvyknutá. Čo pripisujem práve tým sonickými vlnám.

Úplne sa tu nechcem púšťať do porovnávania Sony 2 s Womanizerom, aj keď je mi jasné, že Vás zaujíma :), predovšetkým z toho dôvodu, že vlastním starší model a príde mi trošku nefér porovnávať päť rokov starú technológiu s najnovšou. Z toho by chudák Womanizer vyšiel veľmi biedne. A čo sa týka ostatných podtlakových pomôcok, o ktorých som na blogu písala, tak porovnávať hračky z rozdielnych cenových kategórií, ktoré pracujú na inom princípe, mi tiež nepríde veľmi zmysluplné. Ale ak máte pocit, že vaša súčasná pomôcka je na svojom výkonovom maxime, zo Sony 2 budete nadšení, ja som sa ešte ani nedostala k vyskúšaniu maximálnej intenzity vibrácií.

Páči sa mi, že škála je skutočne široká, prvý stupeň je naozaj nežný, ideálne, ak s podobnými hračkami začínate. Čím viac budete pridávať, môžete až na stupeň 8, tak to bude väčšia jazda. Keď k tomu pripočítate 12 pulzačných režimov, tak máte o zábavu postarané. Nevlastním predchádzajúce modely Sona ani Sona Cruise, takže nedokážem porovnať, v čom výrobca Sonu 2 vytunil, ale za mňa je to jedna z najvydarenejších pomôcok, ktoré som mala možnosť vyskúšať.

A čo dodať na záver?

Tak trošku si hovorím, či bolo dobré vytiahnuť takýto kaliber na začiatku nového roka, pretože orgazmické výšiny, do ktorých sa s pomocou Sony Cruise dokážem dostať, bude asi veľmi ťažké prekonať. Zabudla som spomenúť dve dôležité funkcie, ktoré už bývajú u lepších pomôcok štandardom, a to je vodotesnosť aj možnosť uzamknutia hračky pri cestovaní.

Ponuka všetkých produktov značky LELO tu

Lucia Hříšná
Lucia už niekoľko rokov píše blog www.mysecretpassionlife.com, kde s čitateľmi zdieľa najrôznejšie tipy na sexy život, zvodné krajkové prádlo, erotické pomôcky. Má pocit, že v rámci každodenných povinností niekedy zabúdame na všetky slastné okamžiky v živote, čo je veľká škoda. "Čas na krásny, naplnený, vzrušujúci život je teraz a tu", hovorí. Lucia je tiež autorkou knihy Můj tajný život.
Články